yeeeeeee.

har inte hunnit blogga, har varit suuuperupptagen med kajsa hela dagen. vi har köpt tv till henne, åkt hem till mig, ätit , gått hem till mig och halkat ett antal par gånger med våra klackskor. sprungit till mangan med klackskor och köpt pringles och energydricka och sprungit hem igen! AHAH :DD två videosar väntar plus några bilder :) men kajsas usb-sladd är lite off så den har typ adhd och funkar inte . jag sover här ikväll så det blir inte mycket bloggning. imon är vi lediga from schooool :D wihoooo! så då blir det in till stan med kajsa hela dagen och sen DAAAANS! LÄNGAR LÄNGTAR! nu har jag ingen aning om vad vi ska göra, vi kanske ska fota? vi får väl se :) men ni får ha det så bra sålänge . pusshej/elina:*

OSERIÖSA UPP TILL TUSEN!!!!! mer bilder kommer imon, plus två videosar :) haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0