who do you think you are..

hej sötisar! :D har inte bloggat så mycket idag.. har inte gjort något speciellt. städat rummet , städat garderoben. som verkligen behövdes , bytt lakan osv.. ska bara dammsuga så är mitt rum rent och fint :D fast det gör jag imon , för nu är klockan snart halv elva och ska snart dra mig mot sängen och kolla på tv. skola imon , tråkigt men ändå rätt kul. fast jag hatar måndagar. så jävla seg dag. först 1h svenska, 40min matte och en timme No! fast sen gympa och så men det är inte lika tråkigt. kanske filmar imon på gympan. hahaaha.. beror vad vi gör och om jason , min filmare är där :D haha.. nu ska jag fortsätta tjocka mig med mina pringles och min cola :D pusshej/elina:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0