vilken dag!

är helt slut i kroppen. för det första hade vi skola. allt gick bra och snabbt , inget mer med det. sen åkte jag och kajsa in till stan och var inne typ tjugo i fyra. vi gick runt och jag hade mina kilklackar. sen typ gjorde vi ingenting, åt på donken typ tre ggr (a) och sen pratade lite och så. sen GICK vi från baronen till max. från max till maxi , gick igenom maxi till dansinstututet , (stavning) och mina fötter är helt slutkörda. tänk er liksom , gå med höga klackar från klockan åtta på morgonen till halv sju på kvällen. har fortfarande ont. aja, sen dansen! underbart kul :D imon lär jag ha världens träningsvärk kan jag ju säga er. har precis duschat , torkat håret och så. är fett sugen på muffins. dom ligger framför mig och läskar mig. men ska nog äta någon frukt eller ngt nyttigt iaf.. kanske förtjänar en muffins senare (a) hihi. nu måste jag plugga svenska - grammatik. sååå tråkigt! så kanske inte blir någon mer bloggning för min del och minnie är rätt upptagen och hon bloggar typ aldrig så förlåt. men KANSKE bloggar mer , om jag har tid och så! :D alla klagar om att det har varit supertråkigt i skolan. så tråkigt är det faktiskt inte? inte om man alltid har kul :) aja. måste ta något att äta nu och sen sätta igång och plugga. pusshej/elina:*

bara för jag inte har några nya bilder så lägger jag ut min "dansoutfit" från idag . var tvungen att svarta för ansiktet, lovar er. Var helt slutkörd, svettig, röd i ansiktet. den såg förjävlig ut.





Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Hjälp mig!

Vad tycker du om den här outfiten ? : http://viktorfrisk.com/2011/march/dagens-outfitbilder.html#comment , skriv gärna en kommentar om vad du tycker och hjälp mig hitta en riktigt frän outfit! Kram

2011-03-01 @ 21:59:13
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0