torsdag.

hemma från skolan, gått ganska snabbt. Inget speciellt alls har hänt idag. inga nya bilder heller för den delen.. ska snart plugga matte för vi har matteprov imon och sen engelskaglosor. Imon slutar jag halv tolv också! så jävla skönt. jag ska till stockholm sen.. åka bil i typ fem timmar? jävligt tur att jag fått min iphone annars skulle jag dött. Saken är att batteriet är assugit men får hoppas att den inte dör! minnie borta från skolan idag med.. det är tråkigt utan henne :c asså domhär senaste dagarna har det varit sviiiiiiiiinkallt. typ 80 minusgrader -.- aja, ska lägga mig i sängen och sova en stund! bloggar senare. pusshej/elina:*

bild på dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0