svar på kommentar.

Anonym om some pictures..:
kan jag få fråga en sak bara, vad hände mellan dig och jonathan? och har du känslor för någon annan kille? söt blogg! :)

Svar:
tack så mycket! Jag går inte in på detaljer men vi bråkade ofta. han kunde träffas en gång i veckan, han hade nästan aldrig tid och ibland tog det fem timmar för han att svara på sms och sa att han glömde bort mobilen. det finns mycket mer men orkar inte ta upp det. Och nej , jag har inte känslor för någon annan kille . och om jag hade haft det skulle jag ändå inte börja hålla på med den personen för jag är mogen nog att förstå att man inte ska skaffa en ny förrän typ 1-2 månader efter man gjort slut . Men nej , har inte känslor för någon kille just nu :)

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0