sry för förra inlägget..

men var så jävla arg. klockan är elva och jag pluggar engelskaläxan.. det är alla ämnena i skolan så pluggar på glosboken. kan alla nu , dom är superlätta . att det redan är fredag imon!? det var ju nyss lov. denhär veckan har gått jättefort ju! :) skönt med helg iaf. förlåt för dålig uppdatering men har varit superupptagen och det har minnie med varit. sa ju att jag hade en video. lägger upp den imon istället ! :) ska nog dra mig mot sängen nu. jag tror fan vår lärare har problem. hon gav oss en läxa om ögat i onsdags. och jag var inte i skolan i måndags så var inte med på den lektionen då hon gick igenom ögat. och så ger hon läxan på onsdag tills imon. asså hur tänker den människan? och jag kan inte ett SKIT. typ glaskroppen , iris. kan jag bara? synnerv, blodkärl. typ dom? ååh -.- måste nog plugga lite på det innan jag går och lägger mig .. pusshej/elina:*

bild från lisberg, min och minnies favoritkarusell. eller minnies, jag gillar vilda saker youknow ;) balder och domdär (LLLLLLLL)  jag tog bilden *stolt* haha :d men ser ni inte? gröna träd soligt. vill ha sommar nu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0