snart schooltime!

gick upp halv sju, så är klar . har fixat mig, ätit och allt och klockan är halv åtta så ska snart bege mig mot skolan om en halvtimme.. idag är det också tråkiga lektioner, men får hoppas att det går snabbt för längtar tills ikväll då det är dans!:D det hjälpte att sova hela dagen och kvällen igår. är superpigg nu! men det får inte hända alltför ofta. måste plugga också. aja, nu ska jag gå och borsta tänderna och lite sånt. antingen gör jag några tidinställda inlägg eller om jag är med kajsa från hennes dator för vi kommer förmodligen vara hemma hos henne då, eller ikväll när jag kommit hem från dansen. men det är sånt som märks! ska dra nu, pusshej/elina:*


Sötnosbild på minnie!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0