nu är de dags för fredags mys !


har inte så många bilder på datan så de fick bli ett mästervärk
jag gjorde i skolan :D snart ska jag till mormor och morfar för
min älskade mormor fyller år <3 sen blir de kanske att åka med emelie
till örn och träffa robin :D wiiiiiii ! mongot robin sov ju inte med mig inatt :(
skolan idag har gått skit fort :O försov mig till typ halv tio hahah :D sen svenska prov
men de känns som att de gick bra :) sen karin jävla läxa -.- hur blåst är man om man ger en läxa
på onsdag till fredag när vi har 100000 läxor till :O ååhhh blir så trött på lärare som
inte tänker. men de gick bra för kunde alla :D nu ska jag hoppa in i duschen
beybye :D puss på er snyggingar ///// Minnnniiieeee borrrrrggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0