något ?


idag va de skola dåva :) skolan gick rätt fort :P när jag kom hem frågade johanna om jag ville följa med till stallet så jag messade bobbo och frågade om jag fick rida och de fick jag :d så åkte upp till stallet med johanna. mockade och fixade mat sen kom bobbo och skulle ta in alla hästarna. när vi va på väg ut med agazzi från hagen sprang jantar ut så han fick vi väl jaga -.- aja red i padocken lite :) as mysigt sen en skrittrunda ut :) och hade glömt allt som har hänt för en stund :) men nu är de väl tillbaka :( mår så jävla dåligt !!! asså fattar inte att man kan må så här dåligt för en kille lixom :O har aldrig gråtit över en kille förut.. aja tagga big brother sen då ! byebye // miiiinnniiieee borrrrrgg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0