my feelings for you just gets stronger and stronger..

förlåt för ingen bloggning idag och ikväll! men i morse skulle jag bloggat men det var ngt fel.. iaf. dagen idag har sett ut såhär: No , So , Slöjd och No igen. brukar slutar egentligen efter slöjden för vi har halvklass men skulle vänta på att john skulle ta bussen. sen möttes vi och gick hem till mig :D och hade mysigt :* alltså kanske ni fattar rubriken (a) Just nu sitter jag och äter goooodiiiiiis :D tjockis jag är :dd haha.. och ska snart bege mig mot sängen.. :) jag som alltid varit uppe jättesent på kvällarna har somnat runt tio-tiden denhär veckan och gått upp i tid varje dag! känner mig stolt :D haha.. men nu ska jag tvätta av mig sminket och det och sen dra mig mot sängen! bloggar mer imon ! lovar.. pusshej/elina:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0