minnie...

som ni förstår så mår inte minnie så bra! hon är i samma situation som jag var för lite mer än en månad sen. killar kan verkligen vara idioter, dom bryr sig bara om sig själva. inte alla, men vi har fått den oturen att vi har fått såna vi har fallit för sen när man minst anar det så gör dom slut. usch! speciellt när en kille inte kan behandla en tjej -.- men minnie, jag lovar dig! du hittar en mktmktmktmktmkt bättre kille :L för du är så underbar, snygg, snäll, allt!? och jag älskar dig bästavän över hela mitt hjärta! det är svårt, man får gråta ut. det gjorde jag, och nu mår jag ju hur bra som helst igen! men om han verkligen hade älskat dig hade han inte gjort så. jag älskar dig minnie , domhär tre åren med dig som bästa vän har varit dom bästa! vad skulle jag gjort utan dig!? <3 /e

fett gammal bild på det. men jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0