Lääs!

har varit sjuk sen i lördags kväll. Har hostat och hostat och hostar fortfarande. Men var hos doktorn igår så har fått pencillin (stavning) så började ta den igår och min hosta har redan blivit bättre! Sen blev jag förkyld igår också men det känns bättre idag. Och så har jag ont lite överallt i kroppen. Känna tråkigt att vara hemma från skolan för det är ändå rätt kul att träffa allt folk. Och sen är det ju studiedag imon och fredag, känns inte så bra att vara sjuk. Hoppas jag är frisk tills på fredag iallafall! Har inte varit såhär sjuk på jag vet inte hur länge? Typ ett år. Bloggar från min iphone för har inte orkat sitta vid datorn. Har inte suttit vid datorn sen i lördags ;o men aja, Ville bara att ni skulle veta hur läget ligger till och så fort jag blir frisk så börjar bloggningen som vanligt igen! Nu ska jag försöka resa mig upp. Har knappt kunnat sitta eller stå upp för har varit nära på att svimma och tappar luften :/ så om några dagar igen börjar jag blogga som vanligt. Pusshej/Elina:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0