kom inte på nått :)


haha aja dagen började med att upp och duscha och fixa sig till skolan :) rolig skoldag tycker jag :P efter skolan åkte jag hem och somnade i soffan sen ringde mamma och sa att jag skulle gå ut till bilen för vi skulle på utvecklingssamtal :O gick väl som de gick men jag har världens roligaste mamma haha ! min lärare sa att jag va jätte dålig med läxor och blabla men de första mamma sa när vi kom ut där i från va att min lärare klagar för mycket hahahaha !! aja sen hem, gjorde mat till hela tjocka familjen. nu sitter jag här och pluggar :P eller ska plugga igentligen :) arga snickaren äger ju :D sen big brother ;D gurkan är min idol asså ! nu ska jag försöka plugga lite , eller ska måla naglarna först (A) aja byebye puddingar ;* // minnnieeeeborrrggg

ps. jag är inte seriös på bilden asså -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0