kändisbloggare..

Okej, jag börjar med kissie. Jag kollar på hennes för hon är så jävla patetisk. seriöst! hon suger på att redigera, hennes bröst är snea och olika stora. Hon går på barnmat och är typ lika smal som mig och jag är 14 och hon 20!? hennes läppar, jag tycker det är så jävla fult med förstorade läppar. Hennes hår , asså usch . och så kallar hon alla avundsjuka som klagar på henne . vem fan vill vara avundsjuk på detdär? Usch! jag hatar henne. Hon och hennes bror är lika fula och patetiska.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dessie: Hon är nästan som kissie , fast hon har mer hjärna än vad kissie har. och hon ser bättre ut än kissie.
Hennes blogg är rätt tråkig tycker jag.  Jag har inget mer att skriva om henne.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blondinbella: hon är mognast av kissie och dessie. från början var hon ju mer som kissie , men nu är hon inte alls som henne och jag tror inte att hon bryr sig lika mycket om pengarna än vad dessie och kissie gör. Hennes blogg är inte heller så jätterolig att läsa tycker jag

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kenza: Hon är så jävla snygg! jag älskar hennes blogg. det finns nog inte en enda bild på som hon blir dålig på. Hon är också rätt mogen. jag älskar hennes blogg!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Foki: Hon är raka motsatsen till alla dom. Hon dricker aldrig , hon röker inte. hennes stil är rätt barnslig men det är gulligt! Hennes pojkvän tar grymt snygga bilder!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Isabelle:
Hon är typ wannabe kissie. fast mognare. Hennes uppdatering SUGER . det är det tråkiga med hennes blogg. hennes inlägg kan vara rätt trista.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är typ domhär kändisbloggarna som jag följer :)  fast sen följer jag ju vanliga bloggar också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0