Jag gör som dom andra..

eftersom det inte händer ngt speciellt i bloggen längre så kan jag lika gärna gör dethär! :) / Elina

Dag 01- En blogg jag läser varje dag
Dag 02- Min favorit bok/böcker
Dag 03- En nytagen bild
Dag 04 - 4 bilder som gör mig glad
Dag 05- En person som betyder mycket för mig
Dag 06- Fem webbsidor som jag är inne ofta på
Dag 07- tio sanningar om mig
Dag 08- Någon jag saknar
Dag 09- Två dagar jag längtar efter
Dag 10- Fem bilder från ett minne 2010
Dag 11- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 12- En bild från när jag var liten
Dag 13- Min favorit film när jag var liten
Dag 14- Tio saker jag gillar att göra
Dag 15- Min favorit årstid
Dag 16- Min favorit låt
Dag 17-
En sak jag gör varje dag
Dag 18- Två favorit smycken
Dag 19- En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 20- En bild som är över 1 år gammal
Dag 21- Tre filmer jag sett och gillat
Dag 22- Tre saker som finns i mitt rum
Dag 23- två saker som händer mig ofta
Dag 24- En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 25- Något jag vill göra just denna sekund
Dag 26- Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 27- Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 28- Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 29- Favorit smink
Dag 30- En shopping affär du älskar
Dag 31- En färg du gillar
Dag 32- En bild på ditt rum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0