jag är kär!

och inte i någon kille eller människa. i min systers dator . big love till den (L) älskar bärbara datorer, vill ha vill ha vill ha. hatar stationära . jag älskar att ha denhär, att sitta framför tv:n med famijen och så kan man ha med datorn. man kan ha den överallt i huset. Jag bara älskar det! just nu ligger jag i sängen . tror jag ska kolla på ngn film nu. Ser ni, mycket bättre med bärbar. kan ligga i sängen med datorn framför mig . så jävla underbart! ska inte vara uppe för sent heller, måste ha massa energi tills imon för it's lasergame time då! kommer äga ut alla stenhårt. yeee! :D nu ska jag sätta på en film, bloggar imon när jag vaknar tror ja. så godnatt , sov så sött. pusshej/elina:*

man skulle ju inte tacka nej till min systers utseende ..
älskar dig syster!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0