jag är hemmmaa..

okej. idag har jag, mamma och mormor varit i liljeholmen. vi hittade inget speciellt. sen kom leila och simon in och så.. sen åkte vi hem typ halv fyra och duschade och gjorde oss iordninng sen åkte vi till där hon skulle ha kalaset. när vi väl kom dit pratade vi, dom vuxna drack bål och lite.. sen åt vi mat. och sen tårta. har några bilder men jag är inte med på någon av dom , iaf inte dom vi tog med vår kamera men med min brors kamera så är jag med på några bilder så kan be han skicka dom till mig så lägger jag kanske ut dom någon gång. kanske imon, får se. vi har precis kommit hem och klockan är ett, jag och mamma ligger i sängen med varsin bärbar dator i knät :D haha.. ska snart sova, är ganska trött. jag bloggar när jag vaknat imon. pusshej/elina:*

haha, oseriös bild jag tog innan vi åkte idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0