jag är hemma...

har kommit hem precis. fyfan vilket väder, jävligt tur att jag inte tog min skinnjacka. var nära på att göra det. då hade jag frusit ihjäl.. I helgen kommer jag inte blogga så mycket. imon ska jag kanske följa med linnea som ska till sin kusin och ha filmkväll.. sen kommer hennes pojke och hans kompis dit (a) på lördag kommer jag kanske vara med maja. sen på söndag ska jag träffa linnea , emil och hans kompis (a) wihooo! :D aja, måste göra klart no:n nu och sen engelskaläxan. fast det är bara tio glosor och det går snabbt att lära sig :) såå ska göra det nu så har jag det klart. har inga nya bilder, förlåt. glömde ta (a) pusshej/elina:*

dagens outfit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0