I'm hoooome!

Svettig och proppmätt ! Najse.. Det blev sex stycken tillslut, eftersom Minnie inte kunde ta sig in och andra kunde inte. Segt, men det var superkul ändå! :DD wihoo. vi körde killarna mot tjejerna. gissa vilka som vann? tjejerna. ohyeeeaah! det finns fyra bokstäver för detta: Ä . G . D . A . och vet ni hur många poäng jag fick? :D 32 900! fick mest av allihopa! *stolt* jag är en ninja. och vägen till donken var ju kul. HAHAH. vi åkte bil med annies pappa och en liten pyttenbil. s.e satt fram, oskar , annie och hannah där bak PLUS jag satt i hannas knä. Och bilen var liten så nuddade huvudet i taket . fyfan vad vi garvade. grymt kul har det varit också! minnie du missade något riktigt kul! dumma unge som inte kan tänka :( hahah :D ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. mys framför tv:n med chips och sånt maybe. får se :) pusshej/elina:*

SUUUUUUUPERdåliga bilder , menmen! vi var gröna som ni ser. Och jag var självklart nr 6 ;D
dom fick 526 poäng. och vi fick 652 poäng. wihoooo :D Och jag såg att på det röda laget så står det att det var fyra spelare. Det gick inte att skjuta på oskar , så jag fick tvinga han att byta väst eftersom han vägrade och fuskade -.- men fick verkligen TVINGA han att byta. hahaha.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0