I know what I want, I want you.

Hemma från en dag på mode. Hittade ett par jeans faktiskt som passade perfekt! alla jeans är förstora för mig så har bara legginsjeans , men dom här satt perfekt! är supernöjd :) sen hittade jag en grå tröja också på gina , skulle köpt den med mitt presentkort men sen kom jag på att jag hade presentkortet i min vinterjacka, och jag hade min skinnjacka. såå typiskt :( så ska in med mamma någon gång i veckan och köpa den :D jag älskar min mamma! <3
ska gå och göra tacos nu med mammi och leila nu. bloggar senare. pusshej/elina:*

så ser dom ut, dock är dom mycket snyggare på . så lägger ut bild senare när dom är på , orkar inte göra det nu (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0