hemma!:)

dagen började väl lite sådär segt. vaknade klockan tre inatt av världens magont. sen somnade jag och vaknade kvart över åtta . vi hade elevens val så vi började kvart i nio. men kom lite försent . sen so typ några timmar. sen bowling. det första kastet = strike! Wihoo :D haha.  sen åkte jag och annie in till stan en sväng och hon kollade klänning till ett bröllop hon ska på. sen kom mamma in och då köpte hon ljusrosa converse till mig! :DD är superglad nu. har precis kommit hem från dansen och ska snart hoppa in i duschen. mitt liv är awesome nu och mår superbraaa. lägger ut bild på mina nya converse och min iphone :D förlåt så jättemkt för världens sämsta uppdatering , men jag har varit jätteupptagen. blir nog bättre imon!  pusshej/elina:*'

Mina nya converse! älskar dom :d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0