hemma!

så, nu kommer bloggningen rulla på som vanligt igen. dagen idag har spenderats med kajsa i stan. köpte en tröja som kommer bild på snart. sen har vi ätit på donken, ( igen ) haha.. och donut , fatta vad gott det är eller!? typ dräggeel! sen gick vi från stan till dansen idag igen. svinkallt eftersom vi bara hade våra skinnjackor men vi hoppade runt och sjöng: hej , jag heter bengt . jag jobbar på en knappfabrik , jag har fru. men inga barn men ändå frågar chefen mig: beeeengt du ledig. svar: ja! tryck på knappen vänster fot. Osv... :D haha, så vi blev rätt varma. jag kommer har världens träningsvärk imon! igår på gympan stretchade jag och kajsa och hade världens träningsvärk idag och sen kommer vi få dubbelt så mkt från dansen idag. ååh :( aja, jag överlever :D imon är det skola igen. onsdag är superroliga plus att vi slutar 13:25! så jävla skönt :D snart kommer massa bilder plus videosar. pusshej/elina:*

den ser bättre ut irl. men gina tricot 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0