hemma!

äntligen hemma från en låååång bilresa. har inte sovit någonting , försökt. inte det lättaste och skönaste att somna i en bil! haha.. hemresan gick bra och snabbt! mår illa av allt godis. köpte två nappåsar! ska sova efter dethär inlägget. är supertrött. denhär veckan kommer jag nog vara upptagen. inte alla dagar. berättar sen när dagarna börjar närma sig ;) imon ska vi till simhallen med klassen. orkar verkligen inte -.- men måste! idag har vi varit i skärholmen. sjukt stort är det ju! köpte inget.. sen åkte vi hem till leilas kusins pappa och åt och så , sen åkte vi vid femtiden! det är jättemycket snö kvar i stockholm. så jag tänkte: ääe, orka åka hem med ännu mer snö i kalmar. men när jag kom hem så ser jag nästan ingen snö!? så jävla underbart :D nu blogar jag från datorn! så lägger upp bilderna från vår kamera ikväll. Sen kommer fler någon annan dag! ha det så bra, bloggar mer imon! pusshej/elina:*

Några bilder från igår. dom andra gick inte, men försöker igen imon! så ni får några sålänge..

Affe , leilas kusin och leila.

leila..

dom tre igen plus leilas andra kusin fozie!

Vet inte vilka dom är förutom simon . ( Leilas pojkvän )


Som sagt, mer bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0