hallåj.

hemma från utvecklingssamtalet. det gick rätt så bra. mest possitivt, att jag blivit mycket bättre i skolan osv.. så är rätt så nöjd. asså jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om? jag längtar till sommaren. då kommer ni få så himla många bilder! men nu när det är kallt och tråkigt så finns det inget roligt att blogga om. det är rätt tråkigt. så får se om jag kommer på något senare! ikväll blir det väl iphonen och sova. har blivit riktigt trött den sista tiden , vet inte varför. Måste nog städa mitt rum först, plus har världens träningsvärk i benen och revbenen! ska lägga mig i sängen nu. men vi hörs kanske senare. måste bli bra på att blogga igen för jag känner att vår blogg börjar bli jättetråkig. men så fort jag kommit på nya idéer så kommer bloggningen rulla på för fullt igen! :) ska dra nu men vi höres kanske senare . pusshej/elina:*


pågrund av bildbrist så får ni en bild från liseberg. tror det är uppskjutet? ÄLSKA ÄLSKA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0