godmorgon!

klockan är exakt tolv nu och vaknade precis. var uppe rätt sent igår , till tre (a) kollade på burlesque, jag vet. jag har sett den redan. men den är så bra så ville se den igen . såg inte klart hela var så trött. nu är jag rätt pigg trots att jag var uppe så sent igår. fyra timmar kvar, sen tagga lasergame! wihooooo. maja kanske kommer sen, får se om hon kunde. så ska ringa henne snart. Ska gå och käka nu. bloggar nog innan jag åker eller efter lasergamet, men jag kommer hem typ klockan sju för vi ska in och käka på donken efter med. Det blev supermånga inlägg igår med många bilder. Jag hoppas att det gillas. haha :) aja, måste äta nu är jättehungrig. pusshej/elina:*

eftersom jag sitter vid leilas dator så får ni en bild på Mamma och Mange när dom gifte sig för ungefär ett och ett halv år sen. Dock ser dom verkligen inte ut så nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0