godmorgon sunshines!

jag är jätteledsen för sämst uppdatering men jag har varit jätteuppptagen och kommer vara det hela dagen och halva kvällen också! minnie är också det men det är ändå sällan hon bloggar. har precis vaknat med kajsa och ätit frukost och lite sånt. vi satt i hennes källare igår och gjorde en habbogubbe och lekte perv med alla sen blev vi bannade. ahhahahaa, så jävla kul. sen vaknade jag tre inatt av att en skräckfilm var på för vi hade kollat på en

annan film innan. jag fick panik, hatar skräckfilmer :( kajsa är i duschen nu , vi ska snart dra in oss mot stan. studiedag in my heart <3 så vi blir därinne till klockan sju ikväll också eftersom det är dans ikväll . wihoooo :D soligt och härligt väder idag också! det gillas :D har massa bilder men kajsas usb-sladd till mobilen funkar fortfarande inte. segt :/ men jag lovar, sen kommer massa bilder + två videosar :DDD ska göra mig iordning nu. pusshej/elina:*

bild i repris eftersom jag sitter vid kajsas dator :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0