godmorgon!

har precis vaknat. vaknade faktiskt klockan nio idag. kunde inte sova.. nu är klockan halv tio och jag ska äta frukost snart. sen blir det nog in till stockholm och gå på stan som jag skrev igår. så jag kommer nog inte blogga mer , eller från min mobil då men det är så tråkigt för man kan inte lägga in bilder och då blir det bara bildlösa inlägg och det är skitråkigt så jag skiter nog att blogga från min mobil så får ni vänta istället tills jag sätter mig vid en dator som förmodligen blir ikväll. för vi kommer nog komma hem ganska sent. fan vad jag skriver..aja, vet ni vad min mamma sa? att jag pratar i sömnen :( inte kul.. fast hon hörde inte vad jag sa. men nu ska jag gå pch äta frukost! ha det så bra , pusshej/elina:*
dethär inlägger blir inte bildlöst för nu sitter jag vid leilas dator! :)

Två supergamla bilder från fotograferingen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0