godmorgon..

morgonen börjar med klantighet. jag skulle öppna ett nytt mjölkpaket så satt locket fast stenhårt , så öppnade jag den med munnen så mjölken åkte ut , typ några droppar i håret och på golvet -.- tur att det inte kom på kläderna iaf :D hah.. ska cykla till skolan snart och möta kajsabajsa. minnie kommer inte idag , tråkigt :( aja, måste skynda mig lite :) bloggar sen och ikväll har vi en sak på bloggen, men det får ni se sen :DDD pusshej/elina:*

HAHA! söt bild på minnie med dockan inne på syslöjden:D


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Förlåt för sent svar men nu är dagens blogg avslutad.

Kolla om du vann eller inte, om du inte vann så finns det en ny chans idag också.



Direklänk till dagens blogg / 7 - mars:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-7-mars.html



Det är superskoj när du var med och tävlade, så var med igen!

2011-03-07 @ 15:37:37
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHA , typiskt minnie!

‎[KÅTSTÄMPEL]

Du har just blivit kåtstämplad av mig. Sätt detta på din väns blogg om han/hon är en riktig kåtbock ♥

2011-03-08 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0