förlåt gånger 1000..

för sämst bloggning domhär senaste dagarna. men jag har varit jätteupptagen. men bloggningen går inte före kompisar och så ;) men imon kommer det rulla på som vanligt , jag lovar! plus massa bilder eftersom vi har  elevens val och så och först so sen bowling , som vanligt! wihoo :D:D haha. idag har vi gjort matteprov. gick rätt så bra faktiskt! sen efter skolan så cyklade jag och linnea till snurrom och gick på bussen till emil och john och sen åkte vi buss till drag och sen gick jag och john hem till han och hade mysigt:* så har precis kommit hem och ska gå och lägga mig nu innan min kära iphone dör :D ska lägga mig i sängen nu. bloggar mer imon med massa bilder . oki?:D pusshej/elina:*

haaha! fett gammal bild i repris:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0