dumma rubriker?

Min och minnies blogg är inte den seriösaste som många andras är. såhär sa kajsa idag till mig: er blogg är mycket roligare att läsa för du och minnie är dampiga och inte lika seriösa som andras bloggar för ni lägger ut dampiga bilder och så. Jag och minnie vill inte bara ha en helt seriös blogg. visst, den är inte HELT oseriös, den är ändå rätt seriös ändå. men ändå, jag och minnie är dampiga , that is how we are! inget att rå för. nu kanske endel som inte känner oss så bra tänker: ehm, omogna? men vi är enligt mig inte alltid stimmiga. vi kan vara seriösa , och vara lätt att prata med! jag älskar liksom att prata med folk när det har hänt dom något och så. det är alltid kul att hjälpa någon. och denhär bloggen handlar om vår fritid och lite sånt. det vi skriver om är vår fritid och vi är nästan alltid fördet mesta glada. det är sällan vi är riktigt sura och kaxiga. tycker jag iaf! visst, det är på vissa personer man kan bli riktigt förbannad på ibland. men det vi säger menar vi inte alltid! ville bara säga det! :) pusshej/elina:*

bara för det ska ni få några dampiga bilder i repris . haahha :D








Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

snygga bilder

2011-03-01 @ 22:16:04
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: elina

tack så mycket! haha, inte för att dom är seriösa :)

2011-03-02 @ 16:55:34
URL: http://minnieochelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0