DEPP !!

har typ inga bilder och orkar inte ladda upp bilder från mobilen.. orkar inget nu tycker jag:( aja idag va de skola, simhallen idag också va kul:) sen träffade jag robin och snackade.. gick väl som de gick. sen åkte jag in till stan med min syster och hennes kompis felicia. köpt nya skor:P fanns inte så mycket så köpte ett par som va rätt så snygga för behöver verkligen nya skor ! sen hitta jag världens snyggaste dress :O micka köpte den men hon köpte den i "s" men jag behöver "xs" så mamma och jag ska åka in och köpa den någon dag :D åå mår skit just nu så vill bara gräva ner mig någon stans ! tur att man har en underbar syster som tröstar mig <3 och underbara vänner<3 och vafan skulle jag gjort utan elina lixom :O min bästa vän som jag älskar högst ! <3 älskar dig elina för mycket asså !! <3 aja nu tittar jag på big brother med syster :) sen går man och lägger sig SJÄLV :'( gråta lite för mig själv om man har några tårar kvar.. asså låter som jag tycker synd om mig själv nu haha :P men mår så jävla dåligt. aja ska dra nu pöss på alla snyggingar <3 // minnniiieee booorrrgg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0