anywhere you are, i'll be there..

tjenare! hemma från en seg skoldag. Fast det har gått rätt snabbt ändåå.. haha, vi fick sluta lite tidigare idag :) fan vad varmt det är ute! jätteskönt.. och har jättemånga bilder till er och kommer nog börja blogga som vanligt igen och ska be min syster göra om designen och det :D happyface på det \o/ haha.. just nu sitter jag och fixar naglarna. sen efter maten blir det plugg , plugg och mera plugg. vi ses senare! pusshej/elina:*

Bjuder fan på mig själv -.-


Jag ritade en mus! HAHAHAH:DD var tvungen att ha camwow för min kamera bara försvann!? men hittade den sen:D



HAHAHHA! minnie på antons cykel. var bara tvungen att ta kort och lägga ut..

Kommentarer
Postat av: annie

dumma dig elina ! fula bilder på mig, grrr arg !!!

2011-03-24 @ 16:02:47
Postat av: elina

nää annie! :D det var ju bara två st på dig och på den ena ser man dig typ inget. dom är fula på mig mäd men får bjuda lite på mig själv också :DD

2011-03-24 @ 16:56:10
URL: http://minnieochelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0