16/3-2011

hemma från skolan. idag slutade vi 13:25 , jävligt skönt! denhär dagen har gått sakta och det har varit kallt som inihelvete. No:n och so:n har varit så jävla sega! sen slöjd , som är ganska kul och det gick snabbt! har inga nya bilder (a) glömde att ta kort. jag har lust att ta bloggpaus till helgen. för då ska jag till stockholm. min syster fyller 20 då så det kanske kommer massa bilder nästa vecka ? det är sånt som märks. men har verkligen inget att blogga nu och har ingen lust att blogga, är ganska upptagen . aja, klockan fem ska jag på utvecklingssamtal. hoppas att det går bra! hoppas det. senare ikväll ska jag inte göra något speciellt så det blir kanske mycket bloggning då :D men ska gå och kolla på tv nu för det är svinkallt här inne och ska leka med min iphone:D bloggar senare. pusshej/elina:*

Dagens outfit. tröja - h&m| jeansleggins gina tricot|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0