underbart !

haft väldigt underbart sen torsdags hos en söt stor sak <3 igår va de midsommar då, fan vad trevligt jag hade ! grillat va ju inte helt fel precis. idag vaknade jag bredvid den där söta saken igen :D underbart ! vi låg i sängen en stund sen satte vi på en film. nu är jag då hos min bror och hans tjej och är barnvakt till den sötaste ungen någonsin ! han sitter i mitt knää nu och drar mig i håret (Y) inte de skönaste precis :P sen kanske sötsaken kommer hit och hälsar på men de blir antagligen inte så för han är för LAT ! aja nu ska jag ge tex lite mat sen ska jag försöka lägga han igen :) pösss haj / minnie borg
ps. har inga bilder på den här datan så de fick bli den här fina vännen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0