rubrik saknas??

dagen började med att jag "skulle" lämna adine och alicia ( mina små syskon ) på dagis men orkade inte gå upp kl 7 på morgonen -.- nu får jag istället vara barnvakt .. sen åt vi frukost och lite sånt. jag tvättade ut polen och fyllde på den så vi kunde bada :D så har typ bara badat och solat hela morgonen. snart kommer pappa och hämta mig och så åker vi till hans nya lägenhet så får jag hjälpa han att plocka upp små saker :) natten tillbringar jag hos han då (: sen imorgon ska jag vara barnvakt igen -.- fast då kommer min underbara krambjörn och hjälper mig <3 wiiihhhhhuuu ! längtar till helgen som jag ska tillbringa med min krambjörn då och hans föräldrar på öland :D <3 aja nu ska jag ut och lägga mig i solen igen ;) byebye /minnieborg;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0