lisebergsbilderna.

sry för jag inte har bloggat men har inte haft tid med bloggen. i söndags gick jag upp vid 4 , åkte bussen till liseberg klockan 7 , var framme i liseberg 11.30 ungefär, sen var en hel dag på liseberg till 21.30 , åkte hem 22.00 , kom hem 3 på natten sen skola dagen efter, och efter skolan så åkte jag in till stan med linnea och kom hem halv 7. så det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig och sova. sen tisdags skulle jag bloggat men då la internet av hela kvällen och jag var med john. och igår så var jag med john , älskar han så jävla mkt!

och idag har vi varit på stensö med klassen. började klockan 10 och slutade klockan 1! och imon är det SKOLAVSLUTNING! så jävla awesooooooooooooooooooooooome. Och ikväll ska jag kanske på johns skolavslutning:D aja, ska sluta skriva och lägga upp bilderna nu. det kommer två videosar också, men det får bli någon annan dag när jag har tid. pusshej/elina:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0