I just wanna know.

godkväll , eller något? just nu fixar jag musik till spotify och sitter vid fb. idag har jag och maja bara legat och latat oss efter en jobbig natt/morgon. Sen åkte hon hem vid sex typ för hon skulle hem till sin pojkvän, naw! ska snart gå och lägga mig och fråga om jag får låna leilas dator (a) för mycket mysigare och skönare att ligga i sängen och sitta vid en dator. annars blir det väl att prata i telefon med baby hela kvällen.

aja.. längtar , längtar och längtar ännu mer tills imon då john kommer hit. vi har inte träffats sen i söndags. Fyra dagar är mycket. enligt mig ;) så vi får fäl se vad vi hittar på imorgon. massa mys som vanligt! aja, bloggar kanske senare. annars blir det imon! pusshej/Elina:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0