godmorgon.

eller god eftermiddag? klockan är snart halv två . jag och maja vaknade vid 12 ungefär. har varit en jävligt jobbig natt.. först hade jag jätteont så kunde inte somna förrän tre ungefär, sen vid sex på morgonen gick vi upp för majas mamma skulle skjutsa hem oss till mig för annars hade vi inte kommit hem därifrån och då mådde jag jätteilla och höll på att svimma så vi gick och la oss direkt när vi kom hem hos mig. men nu mår jag jättebra iaf.

senare ska leilas kompis klippa mig. ska bara klippa det slitna tror jag. sen vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att vara hemma hela kvällen. längtar tills imon då älskling kommer hit och sover här. Är så jävla lycklig med han! aja, ska vara lite social mot maja nu. vi sitter och dunkar musik. pusshej/elina:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0