all I need is you.

har verkligen inte haft tid/orkat blogga. Plus att jag inte suttit vid datorn sen i tisdags? bara lyssnat på spotify typ på mornarna.. iaf, har precis kommit hem från min mormor och morfar efter att ha ätit där. Sen har jag sovit med min baby med. Vi var ensamma hela kvällen igår så det blev godis , läsk och film och massa mys! Och nu är det som

vanligt, jättetomt utan han. Fast sen kommer maja hit och sover här och kanske minnie, för imon bär det av till liseberg! så det blir bildbomd på måndag. Vi åker imon med UNF klockan sju på morgonen och kommer hem på natten någon gång! och tänk att det är 6 dagar kvar till skolavslutningen. helt sjukt! lovar att denhär veckan kommer gå jättesakta.. men aja, nu ska jag fixa lite och så. Vi ses förmodligen senare! pusshej/elina:*

några bilder från bröllopet när mamma och mange gifte sig för ca 2 år sen.



min bror och hans flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0