I'm in love !

de är så jävla underbart att vara kär ! dock jobbar älskling i skåne varje vecka och kommer hem på helgerna -.- men nästa vecka har han två veckor semester :D <3 denna dagen har nog varit den tråkigaste dagen i mitt liv ! bara varit hemma.. har varit på bus humör men ingen ville busa med mig förutom min söta stora syster men vi kom inte på nåågot som va busigt -.-  nu har våran nya data kommit också :d imorgon blir nog mysa lite med moster och rida lite med sanna ,sen på onsdag fyller syster 18 år :D partyyyyyy ! på torsdag kommer älskling hem och då blir de biomys med han <3 fredag blir nog att leka lite med jessica :) skulle laddat upp lite bilder från mobilen men hittar inte sladden.. så har inga bilder på denna data. aja nu ska jag sova nattiinatiii / minnieborg;* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0