I need you like a heart needs a beat.

godkväll .. eller något! just nu ligger jag i min säng och lökar sönder. det är det enda negativa med sommaren, att man typ svettas ihjäl under täcket även med öppet fönster osv. Idag iallfall vaknade jag med min älskling, vi åt frukost och sen skulle han iväg så dom skjutsade hem mig på vägen. sen kom det gäster till oss så. god mat och det bästa av allt, jordgubbar! alltid lika gott. sen skulle min bror fixa min dator men hittade inte skivan för ska installera om min dator, men han ska bränna ut en ny skiva så den blir antingen fixad imon eller på tisdag. ska bli skönt med egen dator igen!

morgondagen består av att vara med maja, hos vem vet jag inte än. men det är sånt som märks.. ska till tandläkaren imon vid 10.30 och kolla tandställning tror jag. vill verkligen ha det! bloggar antingen innan jag åker eller efter jag kommit hem därifrån. någon gång blir det iallafall. så vi ses! pusshej/elina:*''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0