2 månader med min baby idag ♥

ännu en månad med världens bästa pojkvän. jag vet inte hur jag ska förklara hur lycklig jag är med john. varje dag vaknar jag med ett leende på läpparna för jag är så lycklig och han är det första jag tänker på när jag vaknar och den  jag tänker på hela dagen , kvällen & natten. han är min drömprins som inte längre är en dröm utan verklighet, den jag alltid velat ha. alla förtjänar en sån bra kille som jag har och alla förtjänar att få känna den känslan jag känner. för den är verkligen underbar och helt obeskrivlig. jag har den turen som hittat den jag alltid drömt om. jag älskar dig john, min ängel. så himla mycket så du aldrig kommer att förstå. du är det bästa som finns. 2/5 - 2011 , den bästa stunden i mitt liv då jag visste att du blev min. enda sen första gången jag träffade dig så har jag varit lycklig. jag älskar sättet du gör mig speciell på. jag älskar dig john österberg. när jag är med dig går alla mina drömmar i uppfyllelse. du är allt jag vill ha & allt jag behöver. Älskar dig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0