tråååkiigt.

har ingenting att göra, klockan är tio över ett och min pojk har gått och lagt sig , eller får inte smsa för har inga sms kvar... tråkiigt. har varit med jonte hela kvällen, fan vad jag saknar han! ååååååh. vill till han nu... :( aja , ang. kommentaren vi fick om att vi skulle lägga ut mer bilder , och på oss själva. joo, jag har jättemånga bilder och bilder som jag SKULLE bloggat om . Men det är något fel med min kamera. nästan ingen bild går att ladda upp, inte ens i den miniatyr och så. men jag försöker. sen har jag ju haft fyra olika mobiler på en månad, så har bilder på lite olika mobiler, men den jag har nu har jag inga för har haft den i en vecka ;) och juste, min touch har maja så hon har alla bilder. såg att minnie hade lagt upp en "fin" bild. Men det är lugnt, har en bild när hon sitter på toan också;). haha. men ska gå och kolla på tv nu. Min katt sitter i mitt knä och halvsover typ så ska gosa med han också (Y) så hejdå :D  juuuste, det blir ny design ngn dag. imon eller ngt , min syster ska göra om den . och så att man ser kommentarerna . den kommer se helt annorlunda ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0