tisdaaaaaaag.

tråååkigt skoldag, för det första var minnie sjuk.. för det andra är de fett tråkiga lektioner på tisdagar och för de tredje så satt jag av mina minuter. Men det var ändå rätt kul för satt med fredde och jason och vi satt typ och snackade hela tiden :D just nu sitter jag och äter gyrosrulle och kvart i sju ska jag och kajsa iväg och dansa, första gången. hoppas det är kul och går bra:DD och jag bloggade inte igår förresten, åkte till älsklingen nästan efter skolan och var där till tio :) så jag lägger ut ganska många bilder från måndags(Y) pusshej/ elina ;)

 

det är ngt fel på min särdator, hade många fler bilder men dom

gick inte att lägga ut.. -.-

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0