om oss..

jag heter minnie borg och bor i kalmar. har 5 syskon. 2 helsyskon Robin som är 16 och micka som är 17. tre halvsyskon jonny som är 26 vi har samma mamma :) och adine som är 7 vi , vi har samma mamma och alicia som är 5 och vi har samma mamma. sen min mamma (carina) och min plastpappa (magnus) fast han är som min pappa för han har varit i hela mitt liv typ :) alla mina syskon bor i kalmar förutom robin som bor i rödeby eller nåt men han kommer typ varje helg :) sen har jag ju min vovve :) smulan heter hon och är 6 år snart 7 :) hon är jätte mysig :) sen hade jag en till hund foxy men mamma solde henne :'( saknar henne grymt mycket !!!! aja jag har ingen pojkvän :P de är rätt skönt faktiskt. Jag rider också :) hästar är mitt liv (A) aja de va allt om mig typ :) 



och jag heter elina englund är 14 år och bor i kalmar. Jag bor med min mamma ( carina ), låtsaspappa ( magnus ),  mina två yngre låtsasbröder , fast som bara är här lite mindre än varannan vecka. Jag har fyra halvsyskon. Eller två av dom, dom yngre som är 10 och 12 är min låtsaspappas barn. Och mina två äldre som är 19 och 22 är som mina riktiga syskon för har levt med dom i hela mitt liv. Dom heter Leila som är 19 och simon som är 22 . Simon bor inne i kalmar med sin flickvän, två katter och en chihuahua. Leila bor uppe i stockholm med sina kusiner. Hon ska plugga där. Hon flyttade för nästan ett halvår sen. Och så kanske ni undrar.. min pappa då? nej, orkar inte dra hela historian om vad som har hänt. Har inte träffat han på 13 år. Det är allt jag säger.. iaf, vi flyttade hit till lindsdal för ca 3 år sen och innan bodde vi i Läckeby. Min mamma och låtsaspappa gifte för sig för ungefär ett och ett halvt år sedan. På fritiden gör jag inte så mkt.. eller är med kompisar och min underbara pojkvän :* fast ska börja dansa reggeaton den 18:onde januari också. Det var väl ungefär allt om mig tror jag väl :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du inte berätta om din pappa:((?

2011-01-10 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0