ny design..

som ni ser har jag gjort en ny design. kan inte fixa headern , får be ngn annan göra det för jag kan inte så det får se ut såhär sålänge! :) dagen idag började med att jag vaknade kvart i åtta. sen fick jag fixa mig jättesnabbt, inte nog med det så var det jävligt kallt ute så typ höll på att frysa ihjäl kändes det som. som tur var kom jag inte försent för vi började med gympa och vår gympalärare var sen. som minnie skrev.. inget speciellt idag heller.. jo, vi har inga läxor tills imon . fast vi har typ ngn engelskauppsats till imon så man måste tänka ut en fortsättning på en text och jag vet redan vad jag ska skriva om så ikväll kan jag bara chilla :) pusshej / elina :*




mästermålaren själv :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0