my stomach screams just when I look at you..

förlåt att det inte har blivit ngn bloggning . Men min syster fixade designen och  ska inte vara vitt ;) det är inte riktigt klart än.. så bara för vi inte har bloggat på ett tag så lägger jag ut några bilder från skolan idag (Y) fast skulle lagt ut.. men dom bilderna funkar inte från min mobil? -.- ååååååh. AHAHHAHAH, jag älskar min och minnies toalettbesök på skolan. HAHHAHAHHAHAHAHHAHA. Tur att ingen gick utanför ... fyfan vad kul. och neermi .. jag vill känna ditt hår..... HAHAHAHAH . Jag har fått mina sms också:D:D:D:D::D::Dd.:D:D: har varit utan sms i elva dagar! hemskt... så är suuuperglad nu . Måste göra matteläxorna nu... har typ missat 6 läxor (A) pusshej :D

 

Fin bild .... typ från tjejmässan förra året ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0