med maja :D

de har inte blivit ngn bloggnig, har inte orkat och inte haft tid ;) men idag spenderades dagen med maja , vi åkte in till hansa city och jag skulle köpa mina skor som jag hade lagt undan men ngn annan fitta hade SNOTT dom, så var cparg. omoget gjort :L. aja , köpte iaf 4 par trosor , en bh, en deo och en parfym. lägger ut bilder :Dnu sitter vi här och lyssnar på disneylåtar, typ hakuna matata ådom , hahahah :D och ikväll blir de att träffa jonte (Y) fast nu ska jag hoppa in i duschen och känna mig fräsch igen, raka benen , hårinpackning sen använda min nya deo och parfym :D

 

deo: 19:- på h&m. britney spears - midnight fantasy 279:-  (rea)

bh , från h&m 75:- på rean :)

string , dom mörkrosa är från gina tricot 29:- och dom andra tre är från bikbok, 3 för 1 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0