it's måååååndag :D

dagen idag har sett ut som vanligt. tråkig skola -.- är astrött , har typ inte sovit ngnting inatt. för det första så håller vi på att göra om övervåningen och då hade vi satt galler för trappan så inte katterna skulle gå upp för vi hade målat. halv två vaknade jag av att dom välte ner dom så lät det i hela jävla huset -.- sen somnade jag om , vaknade av en jättehemsk dröm , då var klockan typ halv fyra. sen somnade jag om igen. Sen vid typ fem,halv sex kom mamma in fyra ggr i mitt rum för att hämta saker ... sen vaknade jag halv åtta.. jag saknar jonte sjuuukt mkt. seriöst, inte kul. och så måste jag vänta tills på lördag för att få träffa han!? :o för båda är typ upptagna med skolan och så , eller mest han.. men aja, jag tar vara på tiden iaf :D kmr en video från gympan sen. HAHHAHAHAHHAHAHAHAH. vi bjuder lite på oss själva , men det är sånt ni får ta :D




fan vad läskig jag ser ut, hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0