hiss & diss

 

1. Ben&Jerry's! så jävla gott.. speciellt cooke dough. älskaälskaälskaälska! Fast de dåliga är att det

är så dyrt, 50 kr för en glass liksom .. fast det är såååå värt pengarna :D

 

 

2. musik! älskar musik. lyssnar på musik istort sett hela tiden, iaf när jag är hemma..

 

3. disney channel! :d haha. men ärligt. det är asbra. speciellt phineas och ferb, älskaa. och sen dom engelska

programmen , men det suger när det är dubbat och dom visar typ samma avsnitt som är jättegamla nästan hela tiden..

 

 

 

 

 

att gå upp tidigt på mornarna! hatar det. Jag är en sovmänniska som är svårväckt..

behöver iaf sova ut till 11-12 tiden .

 

jag dissar snön .. igen! jag är riktigt trött på snön nu.. nyss smälte det. sen blev det skithalt.
samma kväll började det snöa igen och idag också.. plus att jag hatar när det är kallt också!

skolan och lärarna! vi förtjänar mer lov.. hatar skolan , att ens tänka tanken. gå upp tidigt på morgonen , läxor , prov. Och endel lärare är så jävla tråkiga! låter inte oss göra ngnting -.- usch. hatarhatar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0